Tuesday, October 18, 2011

DIY: Pearl Collar Necklace

Hi There,

As you all know, Collar Necklaces are a MUST have for this season (go down 3 posts or click here and Fabiana is talking about them). Since seeing the rain of pearls down Chanel's spring runway, I am obsessed in getting a pearl version of them. So can you imagine my happiness when I came across this DIY on the Internet??????? I lost all my senses and almost fainted ;-) And the best is yet to come: It is as easy to make as combing your hair and it costs close to nothing. The way I know myself, tomorrow I am making at least 100 versions of it and I promise to post at least 2 of them for you to see the results, OK? BEIJOS,Paula.





Olaaaaaaaaaaaa,
Como vocês todos já sabem, Collar Necklaces são MUST have da estação (3 posts abaixo Fabiana está falando sobre eles) e desde que eu vi a chuva de pérolas na passarela da coleção de primavera da Chanel, estou obsecada por uma versão de pérolas do colar. Então, será que você consegue imaginar a minha felicidade, quando me deparo com esse DYI ( Do it your self) explicando passo a passo em como fazer o colar do je que eu queria????? Perdi todos os meu sentido e quase desmaiei ;-) E o melhor esta por vir, é facílimo de fazer e custa quase nada!!!! Do jeito que eu me conheço, amanhã vou fazer pelo menos 100 versões do colar e prometo postar pelo menos 2 por aqui, certo? BEIJOS, Paula




Tweet This Post

0 comments: